Underbart är.... RML!


Jag tror jag tar mig lite tid och skriver nu när det bara är en dag kvar på år 2009. Klytschigt nog skriver jag också att 2009 har varit det bästa året, och jag menar det. Jag har verkligen hittat vad jag brinner för, på riktigt och ja vad ska jag säga. I'm in heaveeeen for real. Jag har haft turen att träffa de seriöst bästa människorna som finns, så mycket kärlek till alla på RML! Mina s.k. oldies har jag kvar, såklart och det är nu efter ett tag jag förstår hur mycket ni betyder för mig. Det tunga förflutna kan jag nu bara gnugga från minnet för jag vet att det inte kommer att hända igen. Jag känner mig själv nu på ett helt annat sätt och vet vem jag är och vad jag står för, och bara det är helt underbart. Jag har lärt mig så mycket nytt under 2009, jag vet inte vart jag ska börja lixom men om jag bara pratar musik, som jag alltid gör så har det första halvåret på RML verkligen gett mig så otroligt mycket vad gällande muciserande med andra människor och speciellt sjukt mycket musikteori, Ingemar Berglind är kung. Men framför allt har jag lärt mig det mesta av mina kära RML-kamrater. Jag hoppas vi aldrig tappar bort varandra. En viss person har även öppnat mitt hjärta lite mer...

KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0