Turnésommar.

Hejja sommar, fan va kul det har vart! Sett bra band (Toto/earth,wind & fire), vart på turné i norrland och Norge med Southern Skyline och bott i en retrostudio och spelat in analogt. Spelat i TV4 Nyhetsmorgon med dem också. Det har vart den bästa sommaren på sjukt länge. Bilden är från studion vi spelade in i.
Såg Sverigedemokraternas promotionfilm till valet den 19e september. Jag mår illa av hur vissa människor kan kränka andra bara för att de har olika hudfärg/religion och dessutom står för det. Nej, snälla rara idioter kan ni bara inse att alla människor är lika värda och har lika mycket rätt att vandra på denna jord. Jag vet exakt hur jag kommer rösta i år och jag hoppas hoppas hoppas på regeringsbyte, annars kommer jag flytta hemifrån när jag är runt 30. Bostadsbristen i Stockholm är katastrofal, och det blir inte bättre med svin i makten, mycket vill ha mer. Skäms.
Nog om detta, skolan har börjat, repen tar ut sin trötthet och jag mår kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0