Godkväll.
Ligger här i sängen och tänker, tänker, tänker, memorerar, memorerar, memorerar och filosoferar. Lyssnar på slickprojektslåtarna och har det allmänt mysigt med tanken på honom, hur fin han är. Nu herre jävlar ska det memoreras texter till konserten, inte så snyggt med fusklappar heller! Jag blev ensam sångare i min ensemble efter ett lite bittert avhopp 3 veckor innan konsert + att jag ska köra på alla låtar i den andra ensemblen + att det är frilansjobb på fredag á 3000 kr, inte illa de i fattiga tider.
Låtarna vi spelar på Klubben (Fryshuset) hittar ni här Slick/RML men några saknas. Det kommer bli kaotiskt bra.
Altså, jag känner mig som en fnissig 16-åring, helt sjukt. Helt underbart. Kate Bush – The Kick Inside

Oh j'ai trouvé mon autre partie, il étais plus étroit que la pensée d'I.
Il est la créature la plus belle I jamais vu, beaucoup d'amour à lui.


RockNroll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0