Fascination, Imagination & some sercrets.


Skakar i knääna av hihi. åh. Känslor. Mycket. Älskar det, älskar den.

Fan, att inte varje människa får uppleva detta. Eller det finns ju en för varje ellerhur? Det är ju inte säkert än men vafan, känslor är känslor, just också ömsesidiga för min del.
Jag längtar till skolan börjar, sjukt mycket. Har hunnit filosifera mycket under lovet, över mig sjölv, min framtid över musiken. Jag har kommit fram till mycket, för med mycket egentid blir det framsteg för en själv, inte tänkt på det tidigare. Jag har alltid haft svårt för att vara själv. Jag är själv nu, eller Anneli gick just men nu är jag fan SJÄLV, lite mer underskattat av mig sedan tidigare... Kan ju bara inte sluta tänka på en person men men.. Vi ses ju imorgon så whatev. :)
Goten nacht och rockNroll.
Lia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0