Wuthering Heights


Det blir nog så att det bär av till Locarno i sommar. Moon & stars festival, Toto + Earth, wind & fire på en o samma scen, samtidigt! Det kan inte bli fetare tror jag. Nu är det påsklov och jag ska skriva massa musik har jag tänkt. Imorgon ska jag och Petter sjunga/spela på ett bröllop uppe på fåfängan, utomhus! Altså det är 0-gradigt ute typ, burr! "Turn your lights down low" och "Av längtan till dig" blir det, sedan åker han till Arvika. Men kommer hem på måndag, så jag saknar nog inte ihjäl mig. Han är så fin ska ni veta, tjoho.
Lyssnar på Kate Bush efter ett glas vin med mamma på söder. Fin kväll har vi här, jag och Kate.

Kate Bush – The Saxophone Song

Love, Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0