Nu är det bara att köra.

Nu kör jag, jag orkar inte tänka mer på skiten som varit och som jag vet kommer hänga kvar i mitt huvud ett tag. Jag går på världens bästa skola och har världens bästa vänner så jag tänker bara på det nu. Min kropp känner fortfarande att det är något fel men det går inte att göra så mycket åt det, så är det men det känns konstigt och kommer bli jobbigare. Nej, skit i det nu... Jag har skrivit 8 låtar nu i sommar, det ska jag ta tag i nu... Börja repa dem, det kommer bli sjukt kul. Den 12e har vi 50-talsuppspel på RML, fast inte på klubben utan på "2 grabbar & kök" på Kungsholmen, najs att köra utanför skolan! Jag ser verkligen fram emot ett till grymt år på RML och det har börjat kanonis så NU KÖR JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0