Time after time...

Rml 2010/2011 börjar se sitt slut och vi får veta om man kommer in på individuella linjen när vi har slutat. Hatar att vänta altså. För några veckor sedan sökte jag SMI också (Stockholms musikpedagogiska institut) och kom första reserv men det verkar inte som om någon har lust att tacka nej för jag har inte hört något än. Den 24 maj är altså den sista dagen på RML med avslutningkonsert sedan är det ut i det vilda livet igen, jag ska nog jobba på fritids och som ledsagare/avlösare i sommar och tjäna ihop en massa pengar så jag kan bo kvar i mitt lilla krypin här i hammarbyhöjden som jag har fått så fint i. Det är skönt att ha e händig kille också som kan fixa o trixa då jag oftast har tummen mitt i handen. Gustav har planerat rätt mycket hur man kan göra här och de tycker jag bara är kul för jag har så dålig fantasi själv att komma på olika lösningar i en lägenhet. Det är verkligen skönt att bo hemifrån nu, att få ro om sitt eget liksom. Jag kommer söka ett till år på RML men då måste jag ju jobba samtidigt och det kan man ju göra på individuell och det vill jag så jävla gärna göra nästa år, bara skriva egen musik och utveckla mitt sound. Vill vill vill! Men vi får se, det är många som söker till några färre platser. Just nu sitter jag med en stor kopp kaffe, mintchoklad och lyssnar på Björk, helt ok läge tycker jag... väntar på att Gustav ska ha repat klart och sen ska vi nog slänga ihop någon bukfylla. Han är nog den snällaste människa jag träffat, är så glad för de, så himla fin!
Idag var jag även på kaos-Ikea (regn-dag=IKEA) omänskligt mycket folk, men vi tog oss igenom det och kom hem med diverse praktiska fynd, har alltid älskat Ikea faktiskt, billigt och snyggt oftast :)
Glad Lia nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0